Moje Nová R1 2oo5
Yamaha YZF R1 2oo5
Už bylo načase změnit techniku protože starší model R1 už nestačil konkurenci, tak padla volba o5 na Yamahu a šel jsem do modelu 2oo5.
Motorku jsem koupil jako lehce padenou a nyní probíhá přestavba na okruhovku...
Jako první proběhlo nastavení podvozku tak že předek je popuštěn v brejlích o 5mm, předpětí přední pružiny je nastaveno tak aby zbývalo 15 mm nevyužitého zdvihu vidlice, to se zjistí tak že se nakaždou trubku stáhne elektrykářská zdrhovací páska ... Komprese je nastavena 8 kliknutí z max. a odskok je nastaven 6 kliknutí z max...
zadní centrální tlumič je nastaven tak že předpětí pružiny je na posledním nejvyším zářezu (tzn na max) komprese je 3 kliknutí z max. a odskok 21 kliknutí z max...
úpravy na motorce: Výfuk Akrapovič , KN filtr, iridiové svíčky NGK, brzdové pancéřové hadice HEL od R2R, brzdová kapalina Motul dot 5.1 , Rychloplyn vlastní výroby, změna sekundárního převodu z 17/45 na 16/45.
Náhledy fotografií ze složky R1 2005 Poliracing